FLYTT!

Oh jag är nog ändå en av dem lyckligaste i världen! Vet ni, att nästa vecka flyttar vi!! Vet ni hur stort det är för oss? Vi ska ha barn om ca 7 veckor och vi har inte ens fått komma iordning i vårt hem. Och även om vi har bott tillsammans nu i 1 år så är det långt ifrån samma sak att få bo ensamma och slippa föräldrar. Jag kommer sakna min familj här hemma men som tur är bor dem bara några hundra meter bort så jag kan gå och hälsa på när jag vill :)

Nu kommer det gå fort, RIKTIGT fort! Woow alltså tänk att jag ska få bädda o städa o packa upp och mysa till sängen och vagnen och skötbordet och bara få komma iordning med allt.. Vilken längtan.

Inatt har jag sovit gott, eller i alla fall hela natten, vilket är en fröjd och ovanligt nu för tiden. Dock har det svidet lagom mycket över hela kroppen av min bränna jag fick igår. allt förutom magen har fått sig en känga, men så smörjde jag ju in den fleraflera gånger och la tröjan för imellanåt.

Idag ska jag och älsklingen ut och äta mat och på fredag är det ultraljud, (jävlar vilka sammandragningar jag fick precis! kändes som bebis höll på o gräva sig ut!!) bara en liten parantes :) kanske blev lillskrutt så glad när jag skrev om UL, haha..

Jennie kommer om en timme ca och våldgästar mig. Vad hon ska göra här vet jag egentligen inte, men sällskap är ju alltid trevligt =P !

Ska duka fram frukost och sätta mig ute tror jag och äta.

Ha en super fin dag.

Ps. idag ska jag leta massa goda recept som en tok. Ska baka bröd och bullar hade jag tänkt när vi flyttar och hitta bra recept på mat ! :)

Kommentarer
Postat av: jeeennnnnie

jag uppehöll dig lite bara haha. Stranden på fredag? =)

2009-06-24 @ 14:22:08
URL: http://jennieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0