förvärkar.

Idag har jag mått så sjukt jävla dåligt! Vaknade klockan 4 inatt och viste knappt var jag skulle ta vägen. Jag mådde illa och hade dragningar i magen. kändes som extrem magknip och min första tanke var att bebisen hade trasslat in sig i navelsträngen och försökte dra loss moderkakan eller något.

efter två timmars jämrande och vaggande och profylax-andande. SOM HJÄLPTE! kunde jag äntligen gå på toa och släppa lite på taget. Älsklingen vaknade också då vid 6 tiden och mådde inte heller så bra. han sjukanmälde sig och var hemma för vård av flickvän =) Jag satt o grät och var mest frustrerad så han fick tappa upp ett VARMT bad till oss och fy fasiken vad skönt det var!!!

jag kände mig genast mycket lättare och jag kunde slappna av och all smärta försvan. efter ett tag kunde vi gå upp men så fort vattnet rann av en kände man sig som en enorm flodhäst igen..

efter det lyckades jag i alla fall somna om och sova ändå till 12!! då mådde jag bättre!! vi steg upp o åt frukost o sen la vi oss igen till 2. nu har vi åkte en vända till lägenheten mest för att komma ut och få lite luft. är hemma nu och klockan 6 är det föräldraträffen. det är sista gången så vi har tvingat oss dit idag trotts att vi mår skit. (kakorna lockar väldigt mkt)

Mamma tror att det är förvärkar jag har haft och det är ju inte så omöjligt.. Jag hoppas bara att dem håller sig nu tills det är dags. För om detta är en liten putte förvärk så har jag ångrat mig angående att föda barn :) hehe

jag vill veerkligen må bra till studenten och håller tummarna för fint väder!!

Just det. vi färgade håret igår. det blev skit bra :D min älskling är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0