Fredag.

Oj vad konstigt det känns just nu. Jag är så tacksam för att jag har mitt lilla hjärta i magen och vet vad jag komemr göra sedan. Men just nu.. just nu är jag ju Inget? Jag räknar mig ju inte som en student längre. och inte som någon mammaledighet heller. jag känner mig nog mest som en arbetslös ungdom som inte har en aning om vad som ska hända dessa två månader.

Supén igår var trevlig. det var jätte kul att få klä upp sig i klänning och klackar igen och kasta lite smink på ansiktet. Det var förmingel hos Jennie, och tur var det att hon kom på iden att bjuda på snittar och kex för klockan 4 när folket kom, kom jag på att  ja endast hade ätit frukost för dagen och OJ vad hungrig jag var. kl 6 var vi i skolan och minglade lite och sen kom MATEN! mums!!

det var mycket sjungande och många hägljuda applåder, och med 450 pers så blev det ett dånande ljud. Min lilla älskling blev nog lite skrämd och orolig så det var vilda protester och massa rörelse. Tillslut blev det så mycket att jag mådde illa och med ett par strumpbyxor som tryckte på tyckte jag ysnd om bebis. Allt höll på till 12 men klockan 9 drog jag mig hemmåt och kastade på mjukisar så mitt hjärta kunde lugna ner sig igen.

Idag är det bal, jag skulle också vilja klä upp mig o bli sminkad o fixad men jag hade ändå inte orkat hela kvällen. Jag håller tummarna för alla par som ska dit att vädret håller i sig och att regnet förtsätter hålla sig borta. Ska bli så kul att se dem sen i sina vackra klänningar :)

tänkte försöka få tag p ålite bilder från igår o lägga upp så ni får se men ALLA är ju o fixar inför kvällen så ingen som har tid o skicka eller lägga upp.

Kommentarer
Postat av: Lollolindberg

Gratttiiiiis till Bebben =) När har du bf? Sj har jag bf 25 juli =) Lycka till ..

2009-06-06 @ 11:41:07
URL: http://lollogoddess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0