funka då!!

jävla blogg.se som inte funkar som det ska, bara raderar det som skrivs och spras inte! Gooohhr!!

hade skrivit ett jätte långt inlägg! om människor som äter konstiga saker o speciellt en tjej som äter sina sårskorpor. uuusch! men orka rinte skriva om allt!

Sitter just nu med en supoer stor godis påse som är till helgen, men något säger mig att jag kommer behöva handla nytt ;P

jag handlade aloe vera & chamomile body butter idag som jag ska smörja in magen med.

Nej ja glovade mamma att fixa med disken så får väl ta tag i det nu :)

älsklingen ska ut och köra motorcykel idag och jag är lika orolig varje gång men det är ju något han älskar så skulle aldrig kunna hindra honom eller be honom sluta med det!

Kommentarer
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Hejdu!

Kikar in för att önska dig en härlig dag :D

Kram, Sofia

2009-06-17 @ 16:31:54
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Josefine- nybliven mamma

Haft samma problem, jätteirriterande när man skrivit en del och inget blir sparat.

2009-06-17 @ 21:23:45
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0