Handlat.

Nu har jag varit med mor och far och handlat till kvällen.. Vi ska iväg till björn och helena och fira midsommar. Jag köpte med en flintastek som vi tänkte grilla där också. mums! =)

Ska faktiskt dra på mig en klänning tror jag :) har ju inte så mkt kläder att välja mellan! :p Tänkte låna Jennies svart vit prickiga som jag hade på supén. Det har hon nog inget emot :)

jag kollade blöjor idag. Det är så svårt för alla säger olika! Men hittade ett storpack 3-6 kg tror jag med 90 stycken blöjor i. blev väl ca 1.39 kr stycket. Är det dem stora förpackningarna som kallas "ekonomiförpackning" ?? Det var Libero och dem kommer jag nog köra på. Ska köpa lite olika och testa iofs vad som funkar bäst för varje barn är ju unikt men hitintills verkade libero bäst. Plus att jag har rabatt :)



Kommentarer
Postat av: jag igen haha

Inte mig emot, du får den gratis =) En fika på stan typ snarast?!

2009-06-19 @ 16:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0