helg.

Ja som vanligt när det har varit helg är jag inte så aktiv. :)

i lördags var vi hos jonathans farmor o farfar o åt middag och resterande tid har spenderats i lägenheten. numera är sovrum, klädkammare och tvrum färdigt. :) inte mkt kvar nu. typ tapeter och sådant :) helt underbart! Om bara kakelgubben kan få tummen lös också (eller hade fått det tidigare) så kan vi flytta in näääärsomhelst

Idag är det ölbränboll men jag kan varken dricka öl eller spela bränboll och vädret är inte "solväder" så jag stannar förmodligen hemma. Har massa ärenden att fixa innan studenten.

Ikväll bli håret MÖRKT :) Jonathan ska färga till mig. det brukar faktiskt nli bra :D

Det känns som att jag "klämmer" bebis under revbenen hela tiden. Det kan ju inte vara speciellt skönt för någon an oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0