Kärlek..


Bild från dopet för ett tag sedan. (blir alltid lika förvånad när jag ser en bild på mig själv och magen, tihi)
Min man är mitt allt. Jag Älskar gåvan han har gett mig ♥


Nu ska jag leta upp en ansiktsmask och en rakhyvel =D ska tappa upp ett bad och skrubba mig ordentligt och även passa på och göra en ansiktsmask. jag blev ändå lite skrämd, även om jag inte tror att användande av Anti skulle skada så undvek jag att använda det mer sen jag läst om det. så nu har läppen haft gårdagen o natten på sig o torka in och den har redan blivit bättre tycker jag... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin bild !!!! :D syns i bådas ögon att ni är kära hihi ;)

2009-06-04 @ 09:03:49
Postat av: Josefine - nybliven mamma

tack för kommentarer i blogg :)



Vilken fin bild på er :)

2009-06-07 @ 17:41:48
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Jennie

ni är så söta.

2009-12-31 @ 00:40:23
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0