Lärarsupé

Idag är det lärarsupé, Jennie hämtar mig vid 12 sedan ska vi fixa lite innan, sen kommer Emma o fixar o trixar med oss :) Ska bli intressant o se om jag får på mig några kläder :P Hela kvällen ska bli intressant :)

Det blev bara ett Vg. och jag är i allmänhet ganska missnöjd med mina betyg. Men å andra sidan har jag ju aldrig brytt mig om mina betyg ^^ . Så ni ska inte behöva höra mitt klagande..

nu ska jag ner o käka frukost, sen tappa upp ett bad och försöka få mig att se ut som människa till ikväll :) heeejdå!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Klart du inte bryr dig om betyg :D Ikväll kommer bli MYCKET intressant, hahaha göttgött. Hämtar dig sen hajpo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0