Outbildad.

Sitter och tittar på doctors. Det handlar lite om barn o gravditet och så. Hur man ger hjärt- och lung räddning till en bebis/barn jätte intressant och skamligt nog inget jag har tänkt på innan att kolla upp.

Hur som hellst så var där en gäst som var gravid och hon fick själv lägga upp sin tallrik med mat vad hon trodde var bra. Vad den bland annat innehöll var: rökt lax, lever och ett ägg som på när var rått. och till detta hade hon ett glas opastoeriserad mjölk. Ursäkta mig, men hur jävla outbildad får man vara? Som gravid är det ens ansvar att ha bättre koll än så tycker jag!!

Bara en liten parantes i vardagen :D Nu ska jag ut i solen och läsa grav-tidningar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0