plats 172.

Ringde nyss försäkringskassan.
"du har plats 172 i kön"
men kul :)!!

Jag fick i alla fall tag på någon tillslut som tog mitt nummer och skulle be dem i Ystad ringa upp mig! Får hoppas man får lite hjälp där så vi kan lägga upp vår ledighet på bästa tänkbara sätt :)

Jag vill givetvis vara hemma med mitt hjärta så länge som möjligt och tiden kommer gå FORT. men jonathan vill också väldigt väldigt gärna vara hemma sin tid och därför hade det varit lagom om jag hade haft tur att få komma ut på marknaden igen i Maj nästa år lagom till sommarjobben. och jonathan sedan går hemma till september ca tills skrutten börjar på dagis. =) Då sparar vi ju dagar också vilket alltid är bra och jag kan ta ut lite fler dagar och därmed mer pengar :)



Kommentarer
Postat av: Josefine- Nybliven mamma

Jag har ännu inte fått det att fungera, strul med försäkringskassan och mitt lönekontor innan jag kan börja ta ut.. jättejobbigt när det är vår enda inkomst :/ Tur att man har sparat pengar, för det lär ju dröja sen att få några när man väl fått ordning på allt. Då lär det bli "roligt" att förstå sig på hur man ska göra, hur många dagar man ska ta ut... En hel vetenskap, hoppas ni fått lite förståelse hur det fungerar :)

2009-06-17 @ 14:56:39
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: JENNNKIIEE

mohahahah det va lite kul.

2009-06-19 @ 16:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0