Present????

Jonathan fyller snart 20 och jag har inte den blekaste om vad jag ska köpa till honom. jag behöver hjälp!
Jag vill ge bort något som är i likhet med någon upplevelse. Han har ju pengarna själv att köpa precis vad han vill..

Smycken är helt uteslutet, likaså kläder! Förra året var det lätt då jag kunde köpa tattoopresentkort. Men i år är det svårt! Han älskar motorer och allt som går snabbt och är lite farligt. jag hade gärna tagit med honom för att köra gocart, eller om det finns någonstans man kan köra cross? o0ch så har jag kollat på hyra av vattenskoter. men det är ju inget jag kan göra med honom. Inte nu när jag är gravid. Alltså skulle jag behöva samla hans kompisar och fixa så dem gjorde något tillsammans men det blir ju lite svårt och dessutom är det ganska dyrt. Och så vill ju jag såklart uppleva det Med honom.


En enkel tripp till bornholm har vi redan fixat så det är ingen ide och att åka utomlands är verkligen inte aktuellt nu.


Hjälp mig!! , vad köper ni till era pojkvänner?


Kommentarer
Postat av: Josefine- Nybliven mamma

Har samma problem varje år haha. Jättesvårt att komma på presenter till pojkvännen.

2009-07-02 @ 23:51:06
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Jessica

Presentkort på spa :) . Det är faktiskt mer uppskattat än man tror. Eller massage, sånt är också dögott

2009-07-04 @ 10:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0