promenad.

eftersom att jag alltid går upp klockan 6 på morgonen och åker med när älsklingen ska till jobbet så är jag måttligt trött när det närmar sig lunch. Så vid 11 tiden slumrade jag till och som gravid så ÄR det tillåtet att sova middag :) sov i två timmar men vaknade lite till och från då lillasyster sprang runder som en tok och städade. tillslut drog hon upp mig och tvingade med mig på en promenad.

Vovven fick så klart följa med så hon fick passa på att bada i havet. Vi bor ju jätte nära stranden så det är faktiskt helt underbart :) efter en bit så var både hund och jag trötta. (mest jag) men lisa ville traska vidare, men vi protesterade. istället lurade hon in oss på en omväg hem.

så NU är jag slut! jag sitter nu i soffan o äter två välsmakande mackor och läser tidningen vi föräldrar samtidigt som jag surfar. mor o far är på ikea och vi fick inte följa med :P taskigt det där! haha. men jag har beställt sådan fryst pizza man kan köpa på ikea och delikatbollar så jag undrar när dem kommer hem för jag är RIIIKTIGT sugen på det nu!


bjuder på en super ful och riktigt ocharmig bild på oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0