STUDEENTEEEN!

vet ni vad? det regna roch blåser men det skiter jag i för idaqg är det STUDENTEN! och helt fantawstiskt nog känner jag mig FIN idag, vet ni hur sällan det händer så händer det på denna dagen!* underbart!! min lilla älskling anar nog odåd i maqgen för det har varit fullt ös hela morgonen ;)

jag sitter nu o väntar på jennie som ska komma och hämta upp mig sedan blir det "champagne"-frukost hos Emma.

Missa oss inte 13.36 på österportstorg! NV3D!! woohoo!




Förlååååt älskling för allt ståhej idag! Men det är bara en dag och mamma lovar att kompensera dig med maaaasssoor av lugn och ro i två månader framåt! Sedan är jag och pappa redo för att ta emot dig ut i världen i våra famnar! Vi älskar dig!

Kommentarer
Postat av: H

du är jätte fin , och grattis grattis till studenten :D

2009-06-12 @ 10:44:14
Postat av: Josefine- Nybliven mamma

Så fin du var på studenten, med magen och allt :)

2009-06-14 @ 23:26:37
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0