studenten.

Ja det spöregnade och blåste så in i helsike och ma såg ut som en våt hund. men så kan det vara =) vi tog oss igenom den och nu är allt över! jag hoppade över flaket för det var inte värt att bli sjuk och riskera min lilla älskling!

vet inte ritkgit vad jag ska skriva faktisktl fantastiskt är det givetvis men det är så sjukt skönt bara att få slippa allt det nu!
 
Jag låter er se bilder istället :)

Tack så jätte jätte mycket för alla underbara fina presenter :)!!




Folket :) !!


stortalaren! haha. usch, sånt är så jobbigt :D


som ni ser har jag och jonathan inte så goda odds för att avla fram något snyggt ;) hahah, nej skämt o sido. Vår älskling kommer vara vackrast i världen..


Paket =)


tårta och frukt :)


"vi vill se, Lina på stolen.... Snääälla Lina sjung en sång..."
Oooh vad sånt är jobbigt =D haha


Älskling fick öva på att vyssa bebis :) han blev helt salig sen pratade han bara o bebis hela kvällen :) hehe han är för söt mitt hjärta.. han frågade även ut min kusin om Allt om barn :)

Kommentarer
Postat av: Josefine - Nybliven mamma

svar: Ja när rutinerna kommer, kommer det lättare bli att få tid för varann :)

Taack :D Blev att gå ut med barnvagn ikväll iaf, en kort promenad till affären. Mysigt och gick förvånadsvärt bra :)



STORT GRATTIS TILL STUDENT!

2009-06-15 @ 19:39:10
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0