Studenten.

Det känns så fruktansvärt tråkigt att vädret är så jäkla dåligt! Och enligt prognosen ska inte solen direkt lysa med sin närvaro. förra året på älsklingens student var det super fint väder o alla var så solbruna o fina. Detta året har istället alla fått ligga o pressa i solarium för att få den där brännan. Givetvis har inte jag solat vilket innebär att jag är en BLEKFIS! Jag provade på BUS och resultatet blev ok på benen men inte armar. Jag vågar inte smörja in huvud och så för då kommer jag säkerligen se ut som en fläckig leopard. Jag blir tokig! 



Vad litet det blev. där står i alla fall halvklart och mellan 9-14 grader. dagarna innan är fyllda med regn. Så det kommer säkert hänga med. Känns väldigt sorgligt

Idag har jag ju massa saker o fixa men inte så kul o ge sig ut i regnet.

saker som ska handlas till studenten:
*Bra bandlös vit Bh
*pärlhalsband + öronhänge
*snygga naturtrogna strumpbyxor (eftersom att jag är vit som klänningen och har fullt med ärr och ådror på mina ben.. behöver ju inte se ut som att klänningen flyger(=.. )
*naglar, då mina supersnygga låånga naglar jag har odlat bröts igår nästan allihopa :(
*hårfärg. baby ska färga mig ikväll :)
*någon vit kavaj, tröja eller sjal att ha eftersom att det kan bli ganska kyligt.
*egentligen skulle jag ´behöva nya skor också men dem vita jag har trivs jag i och är "ingågna" och jag antar att där kommer komma en och annan skavank även om jag köper helt nya. så dem får duga :)

Igår delade jag och Emelie upp massa lakan o påslakan o bebis kläder som gått i arv. Det är så jäkla supergulligt med hemmasydda antika kläder. Jag tycker dem är absolut bäst och finast och jag älskar när saker har en bakgrund.
Igår började vi även packa jonathans rum. eftersom att detta är första gången någonsin han flyttar så måste jag vara HÅRD när det gäller rensning. och han får verkligen ransaka sig själv och är det något jag inte tror han kommer använda får jag fråga var den ska vara och vad den kommer användas till så brukar det sluta i soptunnan :)

Vi fick ihop 5 lådor igår. 4 är redan packade. det vill säga 9 lådor!! där är sååååå mycket kvar på hans rum och han har en miljon vaser o bestick o tallrikar och massa sådant fint som måste packeteras ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0