trööööttt.

Idag kom jennie hit o snackade lite skit o åt kakor med mig. efter hon åkt gick jag upp o la mig och har nyss vaknat. Det var så sjuukt skönt och det behövdes verkligen ite sömn eftersom att jag sover så dåligt om nätterna. Mina höfter ömmar som fan o nu börjar fogarna lossna som Jonte brukar säga :) har alltså svårt att sova eftersom att det gör ont o ligga på sidorna och omöjligt att ligga på rygg...

nu har jag fått i mig lite kvällsmat. idag orkar jag inget, känner mig helt slut i kroppen och knoppen.. idag har jag fått två Vg till. hade önskat högre men jag orkar inte göra mer nu. ett vg får vara okej.. det sista betyget håller jag tummarna för!

imorgon ska jag hem till jennks o fixa till förminglet med klassen innan lärarsupén.. ska bli intressant o se om jennie verkligen lyckas hitta något som jag kan ha på mig =)

oooh jag älskar jonathan helt enormt mycket. han är det bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0