ULTRALJUD 2!

Bara för att poängtera det för er som ej ännu vet så har Michael Jackson dött. Endast 50 år gammal men ändå inte så shockerande för mig i alla fall...

Idag fick jag en liten pyjamas liknande dress till baby från mamma.

Jätte söt :)

IDAG ÄR DET ULTRALJUD!! Det ska bli så fruktansvärt spännande men samtidigt nervöst givetvis. Idag är det exakt 15 veckor sedan vi gjorde det första ultraljudet. Då vågade man inte ens tänka på att det skulle komma ett andra. Det var Såååå långt fram i tiden att jag inte ens vågade börja längta till nästa. Men nu är dagen här! =) !
Givetvis finns det oro om att vår lilla älskling ska ha någon sjukdom eller något hemskt ska visas. Kanske är det inte alls det kön vi hela tiden har trott? Det hade ju varit ganska komiskt :) Men jag är ändå ganska säker på att vår lillaskrutt är alldeles perfekt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0