Vanligt inlägg..

Så då har ni blivit bjudna på lite bilder.

Jag tror nog jag ska gå och vila nu för jag är sjukt trött och det var galet svårt att stiga upp med Jonathan i morse. Det ska bli underbart att få sova hur länge man vill sen i lägenheten.

På fredag ska vi på ultraljud och det ska bli helt fantastiskt underbart kan jag bara ta o berätta för er!! =) Efteråt hade vi tänkt gå och handla ett bebisplagg TILLSAMMANS. för vi har ju faktiskt inte gjort det. jag har ju handlat de flesta kläderna och jonathan har köp nappflaskor o nappar o servisen och sådant smått o gott. Ja vagnen o babysittern o det också.  Men så det kunde ju varit mysigt att köpa något tillsammans =)

Imorgno ska det bli strandväder enligt Jennie, det ser illa ut nu? Men i så fall ska vi göra en mastig fika och dra ner till playan. I år får ett parasoll följa med och en t-shirt så jag kan vila magen lite. Bebis tycker ju inte så mycket so starkt ljus så solen mitt på magen i några timmar känns inte så snällt..

Som sagt så ska jag ställa klockan på 10 så jag inte sover bort hela dagen. Sedan tar jag en vända upp till lägenheten och ska försöka göra lite nytta :)

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0