Vecka 33.

VA? 33? herremingud! tänk att jag är två dagar in i vecka 33. Det känns helt jäkla sjukt alltså! Tiden går helt fruktansvärt fort! men jag ÄLSKAR att vara gravid. Jag upplever inte många smärtor. har otroligt lite foglossningar, inga svullnader alls, inga ömma punkter. Visst är jag fantastiskt lyckligt lottad? "värsta" är när jag får stickande snabba sammandragningar som känns långt ner i underlivet. Men det går över så fort!

I vecka 33 är medelkroppslängden 45 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2200 gr. Huvudets omkrets är 31 cm.

Lilla älsklingen har börjat få en del hicka nu för tiden. Speciellt på kvällarna när vi ska sova så sätter det igång. så känner man små vibbrationer i magen. Stackarn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0