vuxenpoäng!

nu har jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen´. vet inte om det kommer ge mig något men lika bra att vara inskriven. fy för vilken tid det tar bara. får man förresten någon ersättning för att bara va skriven där?

sedan cyklade jag vidare till banken o fixade kort o dosa och sådant jag borde ordnat med för länge sedan.. så nu kan jag skaffa min e-leg så jag kan gå in o anmäla föräldrapenning.

Fixade även klockan så den passar perfekt nu :) (jag fick klockan av älskling i studenten)

så nu sitter jag ocdh avnjuter en glass o ska vidare till barnmorsan om 1,5 timme sedan upp till lägenheten och fixa :)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag har oxå nyss skrivit in mig på af, men du får inga pengar bara genom att vara inskriven, du måste ansöka om att gå med i alfa kassan eller om du är med i a-kassa och sen är det lite om du har jobbat något innan (det är den enda ersättningen jag känner till)! Lycka till!

2009-06-16 @ 10:24:39
URL: http://psychobartender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0