49 dagar..

Glömde nog nämna att det är ca, man vet ju aldrig helt, men ca 49 skoldagar kvar... 49 dagar av resten av mitt liv =) Helt otroligt!

Nu har jag bokat spa till mig och mamma! Jag tog "kuren för blivande mammor" =) Ska bli så fruktansvärt skönt!

fixade med tandläkaren, fattar inte varför dem bokar in mig två gånger under en två veckors tid, men men..

Igår fick jag en magsjuka-känsla. När jag kom hem till älsklingen mådde jag riktigt dåligt, illamående, bad honom ställa fram en span till mig sen somnade jag kl 20.00 Mådde fortfarande konstigt imorse.. Och hunden här hemma är nog också magsjuk verkar det som... Kan det vara räkbaguetten vi delade på igår? Hmmm.

Vagga eller spjälsäng.. Vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0