Ångest.

Ja verkligen!! Jag glömde matteboken. Eller ja, jag kom på att jag inte hade nycklar och al hade redan gått. SEn när jag kom hem kom jag på att jag hade kunnat låna en i skolan säkert. Men så kom jag på att mitt betyg ändå redan va givet. Så allting sket sig..

Små tjaffs, igår hade vi det, ett sånt fruktansvärt meningslöst litet tjaffs. som går över efter en havtimme.. Men det jag irriterar mig på är att jag inte kan vara arg! Det kvittar vad det är och hur förbaskat sur jag än är. så tycker jag det är fruktansvärt oförskämt att inte svara när någon pratar med mig. Och det gör alltid Jonathan så jag måste liksom svara. och när han frågar om jag är sur så säger jag bestämt nej. och "förstår inte aaaaaalls vad han pratar om"

Och ja, jag börjar ju känna grav-yran nu.. I förrgår va det börs, mobil o kalender, igår var det nycklar som jag glömde och sen matten. jajaja, det är inte lätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0