Bilder på mitt mirakel.

Jag tänkte bjuda på bilder på mitt och Jonathans mirakel :)

Fick reda på att jag har placenta ventral vilket betyder att moderkakan ligger framme.. Det dämpar sparkarna, och kan vara därför jag inte känner min lilla bebis sparka så hårt. barnmorskan sa så här under UL "känner du inget nu, för den rör sig jätte mycket" Då låg min lilla sötnos och sparkade och kastade med armarna som en galning (pappas temperament) haha..Men nej det gjorde jag inte och nu vet jag ju varför :)

Kan även vara lugnande att veta längre fram om jag inte alltid känner bebisen..

Så här ligger alltså min moderkaka!

Bild lånad av
www.niomanader.se

Har målat lite fint för att ni ska se vad som är vad på bilden :) tihi, det är i alla fall huvudet!

Oj,
man kan ju inte se texten, Aja, där står iaf öga, näsa, haka till vänster, och öga, pussmunm hand till höger. det mörka runder som ser lite ut som ett hjärta är hjärnan, under är där ögonen och i mitten näsan sedan är där en riktig liten pussmun, och en spetsig liten haka, sen ser man lite av kroppen, ungefär där det står arm till vänster är en ljus prick, det är en hand :) haha

oooh, så mysigt titta på!!



Ja så vad säger ni? Tror ni det är en flicka eller pojke? Jag tycker det man ser på ansiktsdragen vad det är för kön :)
(ävem om man INTE egentligen kan det)

Kommentarer
Postat av: Tusse

Jag kan inte se bebisen på UL, jag kommer bli en dålig moster :S

2009-03-13 @ 17:19:41
Postat av: annalinnea.

ÅÅHHHHHH! GRATTIS ! fan vad glad jag blir, fäller nästan en tår <3



Blev det vad jag trodde det skulle bli? ;)

puss lillmamman

2009-03-13 @ 18:46:22
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/
Postat av: lisa

hahhha tusse..

jag kan se den, änrligen :D

2009-03-13 @ 20:41:24
Postat av: jessica

så fint :D underbar känsla eller hur? att se sin bebis där inne. men tråkigt att du inte känner några sparkar. men senare i graviditeten kmr du säkert få känna väl?

2009-03-14 @ 13:52:34
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0