Blä för mig..

Idag känner jag mig äcklig och fruktansvärt oattraktiv..
Jag lyktar illa och har fettigt hår. Dessutom är jag fet. Och fet för att jag har mycket fett och inte för bebisen. = jag äter to much candy och för mycket av den feliga maten!! Oooh bara massa vitt bröd o pasta.. INTE BRA! Men det är ju det enda som behagar mig.... Jag MÅSTE komma igång o träna igen, får träna med andy för joanthan vägrar nu för tiden... har ju helt kommit ur simningen också. fy för mig.. Jag vill vara smärt o fin och underlätta för mig och bebis under förlossning, sedan vill jag ju vara pigg så jag orkar vara mycket ute med den lill* (där höll jag på o försäga mig) så bebis får mycket frisk luft och blir en frisk baby.. Och så vill jag fortsätta vara attraktiv för min man,, många säger du kan äta vad du vill, blalba, du har en anledning. Men för er som tror det så säger jag FELFELFEL. för det första kan jag inte alls äta det jag vill utan endast det som magen och illamående behagar. Sen finns det faktiskt ett liv efter dessa nio månader då jag verkligen inte kan äta vad jag vill utan då är det viktigare än någosin att komma på rätt bana igen (på grund av att man ska orka mer för sitt barn och för att barnet ska få i sig rätt näring via amning OCH för att det är svårare att gå ner och man har ju verkligen inte tid att gå på gymmet.. SÅDESÅ!!   (detta blev såå mycket längre än jag tänkt mig)


älsklingen är i versktaden med andy. så jag har nyss fikat med svärföräldrarna. Fick Myyycket trevligt, och djupt samtal faktiskt. Känns så fruktansvärt bra att prata med dem och att få fråga precis vad man vill, be om hjälp och allt annat som hör till samtalet.. det är svårt för mig att veta hur jag ska bete mig under vissa tillfällen och då känns det bra att kunna ha dem där nära och rådfråga.. Och så fick jag även dela med mig av lite av mitt gamla liv och sådant som inte så många vet något om.. Och just därför vet jag att jag kan prata med dem om det för att dem förstår.. och ibland kan det vara bra att dela erfarenheter.. ♥

Igår köpte jag en STOR godispåse.. kände för att festa till det extra igår.. Men när jag kom hit hade svärmor köpt en ÄNNU STÖRRE till oss!!! I vanliga fall köper vi en liten lagom påse som vi delar på under helgens gång, fast fatksitk mest jonathan som äter, jag har tappat godis aptiten nu undergraviditeten. glass i mitt hjärta.. är det just nu :) Och det brukar ÄNDÅ bli kvar i en hel vecka. så jag äverdriver inte när jag säger att detta godiset kommer räcka i säkert 3 helger minst..


Nu har jag skrivit för mycket och det blir tråkigt för ett att läsa eftersom att jag inte har några bilder.. Vill bara nämna en sak till och det är att jag har hittat en dunder fin skötbordsdyna som jag hade tänkt köpa i veckan :)

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0