Boende.

Är det någon som har ett boende till mig och min man och vårt barn? :)

Det är VERKLIGEN tröttsamt att bo hemma nu. Det blir så ansträngt ibland. Jag och Jonathan behöver något eget NU! Vi behöver bo in oss i vår egna familj och hem och känna all trygghet och hemkänsla innan den lille kommer.. visst är det ett tag till men tiden går FORT. Och det tar ett tag att bo in sig faktiskt.. (Förlåt mamma.. Kommer sakna dig.. men vi kommer o hälsar på ofta. haha (=  )

Vi ska i alla fall ringa på en lägenhet idag, förhoppningsvis blir det visning på tisdag. och så kan väl någon vänlig själ uppifrån titta ner och le mot oss en liten stund och sända en strimma ljus.. Alltså fixa så att vi kan flytta!

Idag ska jag rensa min garderob. och jag ska göra det ORDENTLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0