Deprimerande!

Ja fy fasiken vad denna dagen gör så att man vill gå och lägga sig igen. Vaknar upp och möts av SNÖ?? Va I Hel***e?
Men då kommer Katten Sigge upp i sängen och är så där jäkla söt o charmig bara han kan va så då blir jag glad igen.. Han lägger sig typ i armhålan med huvudet vilandes på min arm, Min lilla gullunge.. Tog tre bilder på detta..

Sedan känner jag massa rörelser i magen och min lillskrutt har visst vaknat. Med morgonblåsan full liggen mitt lilla barn jätte högt denna morgon. (vid navelen) och är en riktig stor bula.. Även detta tog jag bild på...

Gick ner här och skulle lägga in bilderna, för tog dem med mobilen. Men så går det inte..
Och nu ska jag till tandläkaren på morgonen. BLÄÄ!! (ännu sämre dag) Så jag får försöka fixa det när jag kommer hem istället..

Gick in på Jessicas sida
 hon hade skrivit en lite historia om hennes pojkvän. tyckte det var super gullig och blev genast inspirerad.. Får se om jag skriver en senare :)

Ha en bra dag i snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0