dum gubbe!

Jag glömde ju berätta om en liten händelse som inträffade idag på affären.
Jag stod vid godiset och eftersom att det är Onsdag = Lillördag så tänkte jag plocka ihop en liten påse med godis.. jag hade nyss börjat spana in godiset och började plocka i påse. Då kommer en gubbe fram till mig med lite dansk brytning

gubbe: det var ju hemskt vad du slevar i godis i påsen
Lina: (helt stum och förvånad) VA?
Gubbe: ja du borde kanske tänka vad du lägger i påsen
lina: (Fortfarande förvånad över att han ens talar så till mig) VAAAA??
gubbe: (sa något i stil med) det ska finnas en viss kvantite till varje hushåll
Lina: står helt stum och tittar efter gubben som traskade vidare, sprang sedan och letade upp Tusse i förtvivlan.. Jag är faktiskt förvånad att jag inte reagerade starkare, och snäste tillbaka med alla hormoner, utan istället bara blev helt stum och förstod inte hur en människa är funtad som kommer fram och säger så.

Kommentarer
Postat av: H

amen herre gud, har han inget vettigare för sig än att trakissera människor!? :O guud,

2009-03-25 @ 21:11:00
Postat av: jessica

svarar: ojdå gud va tråkigt :(. e iaf medlem nu :P haha!

2009-03-25 @ 23:05:18
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: josefine

vilken skum gubbe :S jag hade nog reagerat likadant, eller om hormonerna tagit över kanske sagt ett och annat i svar :)

2009-03-26 @ 14:14:40
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0