En bild!

Ja det var glada ansikten jag mötte i skolan :) Ni anar inte hur mycket det betyder för mig Tjejer att ni stöttar mig och är glad för vår skull!! =D Allting känns hundra gånger bättre och lättare och roligare nu när dem vet! <3

För ett tag sen provade jag byxor på H&M i ystad, dem satt SKITBRA. ville itne köpa dem då för det var lite för tidigt och ville itne folk skulle semig handla sådant än! :) Idag landade dem i alla fall här hemma, Mamma hade skickat efter dem till mig i smyg. Men när jag tog på mig dem DRUNKNADE jag!???!?!? Dem var jätte stora och satt inte alls bra någonstans.. Men nu när jag kan handla öppet och alla vet så ska jag gå och prova istället och köpa direkt i affären..

Passade på att ta en bild mellan ombytena då jag bara hade ett långt linne på mig. Då ser man verkligen en rund liten mage som putar fram! Tror jag ska ha linnet och en kofta imorgon bara, nu behöver jag ju inte bekymra mig med att dölja magen under koftan..

Idag fick jag världens smäll när vi satt i aulan och lyssnade på politikerna,, Det var den starkaste jag har könt hitintills. Så jag sa till A-L och hon satte en hand mot på samma ställe och även hon kunde känna en till.. Den lill* skrutten i magen var verkligen livlig idag!

Oooh jag älskar dig redan sååå mitt barn! Vill bara att tiden ska gå nu så jag får möta dig i världen och pussa på dig. ♥


Nu vet jag var fettet har förflyttat sig! TILL LÅREN!!


Vilken platt röv jag har fått :) hihi,,

Nu ska jag försöka skriva klart psykologin och samtidigt kolla på unga mödrar o sen kommer älslingen!

Kommentarer
Postat av: kajsa

så sjukt fint med "gravid mage" :)

jättekul att läsa bloggen!

2009-03-18 @ 19:45:34
Postat av: isa

fint, vad är allt grått på linnet? magen växer knappt jue :P, aja det kommer väl :D

2009-03-18 @ 20:16:37
Postat av: Anonym

aaaahw, va fiiiint :D

2009-03-18 @ 20:44:09
Postat av: anna-linnea, underbarochvacker.

lillhjärtat, du måste ju gå såhär i skolan, det finns inget vackrare än graviditet. puss!

2009-03-19 @ 23:09:13
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Min rumpa försvann också!!!

2009-03-28 @ 14:57:42
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0