finner inga ord. HEMSKT!!

"Dem kastade den 6 månader gamla babyn upp i taket och lät henne falla till golvet igen, pappan och farfarn våldtog henne om och om och om igen.. Mamman hade bitit henne! bitmärkena över hela hennes kropp var gamla och nya. Resten av skadorna över hela kroppen är "ett mysterium"

Ja jag varnar för hemska bilder! Men verkligen värt av se, sprida vidare och motverka sådana här "brott", jag finner inga ord.. Som blivande mamma, från den dag man får ett positivt, beskyddar man sin mage och det lilla livet där inne med all sin styrka. Att någon kan göra så här mot sina barn är för mig ofattbart!

VARNING, STARKA BILDER!

Något jag dock reagerar på är att dem pratar om att "unga föräldrar" behöver någon speciell utbildning. men jag kan säga er att "ung" , "medel", eller "gammal" föräldrar är inga av kategorierna i detta misshandel. Det handlar om ren Psykopati!!! ingen frisk människa gör något sådant!

Kommentarer
Postat av: Veronica

fy fan va hemskt!

2009-03-16 @ 09:03:48
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Jennelie

Helt oacceptabelt! Att en människa kan gör något sådant, hemskt..

2009-03-16 @ 17:12:23
URL: http://jenneliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0