Fre 13..

Det var ju hemskt vad jag ska bli påmind om att uktraljudet kommer göras fredagen den trettonde. MEN jag kan säga att jag inte tror på den skrocken, antingen är dagen som vanligt eller BÄTTRE! så jag är itte orolig =D

Idag köpte jag en jacka och en kofta. Behöver faktiskt nytt. Och just nu är jag i ett skede då jag mest ser knubbig ut i mina jeans som spänner men är rädd att det komemr se och kännas klumpigt med mammabyxor redan nu när jag inte har en SÅDAN mage än.

Mötte Jontes moster på stan idag. Misstänkte nästan att syskonen redan hade läkt och jo mycket riktigt. Jag möttes med en kram och ett stort grattis :) Så himla kul och underbart att alla är så positiva och glada!! Dom har hur som helst sparat ALLT som vi kan tänkas behöva så vi ska dit där någon dag och se om där är något vi överta.. (jontes kusin är inte så gammal) så sakerna är några år gamla men det kan ju vara fint ändå.

Nu kommer snart jonathan och hämtar mig från jobbet. idag hittade jag INGET i frysen som föll i min smak så jag tog fram en falukorv! =D haha, vilket inte är något ovanligt....

Jag har kommit fram till att jag vill jobba i en klädesaffär. dem ser ut att ha så himla mysigt..

Kommentarer
Postat av: lisa

ta bild ,

2009-03-03 @ 18:30:47
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/
Postat av: katarina

Du är väl inte skrockfull. Fredagen den 13 är egentligen en turdag.

2009-03-03 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0