fy mig.

Men det går snabbt! sen stressar jag vidare


Dagens vill ha: En mysig trevlig dag.
Dagens klädsel: Ej bestämt ännu, just nu trosor o linne
Dagens smink: Inget
Dagens frisyr: down
Dagens händelser: inte mycket än, skickat iväg jonte till jobbet
Dagens låt: ingen speciell.
Dagens planer: Njuta
Dagens saknad: Saknar alla
Dagens dummaste:  att jag sitter här
Dagens roligaste:  Inget ännu
Dagens favorit: Jonte
Dagens köp:  strumpbyxor senare, vad jag vet.
Dagens godis:  har choklad men ej sugen
Dagens dryck: Juice
Dagens läsning: Olika bloggar.
Dagens humör:  lite stressad, men en kort dag så humöret blir på topp sen när jag går på stan.

TACK TILL MIN SYSTER SOM STÅR UT MED MIG OCH ÄNDRAR NÄR JAG ÄR JOBBIG!!! ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

menar du mig :D:D?

2009-03-05 @ 16:44:28
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/
Postat av: Blivande mamma <3

Svart till Lisa: Klart jag menar dig :)

2009-03-06 @ 07:08:47
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0