Hååår!

Ja jag är så fruktansvärt trött på mitt fula, gamla, korta, döda, torra, TRÅKIGA HÅR! Och till studenten vill jag till min vita klänning, tjocka mage, bruna hud och vita studentmössa ha Lååångt brunt hår :)!!

SÅ Igår van jag hem hårförlängning på Tradera. 225 Kr plus 27 kr frakt tycker jag är väldigt överkomligt och skulle jag inte vara nöjd är det inga problem att sälja det igen :P
Dessutom vet jag att Jonathan tycker jag är sexigare i långt hår :P hehe men vi får se vad han tycker om förlängning. Jag har ju användt det innan men då limmade jag fast det, rekomenderas inte!! Fy vad man blir äcklig i håret av det.. denna gången köpte jag med Clip-on det är deffinitivt mycket mer skonsamt för håret.

Så här något i den stilen kommer väl håret se ut antar jag. Man kan ju Aldrig lita på bilderna och beskrivningen på tradera så det gäller att hålla tummarna på att det är bra.



Igår pratade jag med svåger ett bra tag.. sedan ringde jag till älsklingen, det var itne så givande, vi pratade i ca 1,5 minut, blev mest deppig. Nu vill jag mest att han ska komma HEEEM!!!! <3 <3 <3 Efter det ringde jag svärmor och sedan kom mor upp i sängen o pratade. SEN storkna jag i sängen och jag sover såååå skönt ensam =P

Nu vaknade lilla baby i magen ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

hoppas håret blir bra, annars får du låna av mitt ;)

2009-03-25 @ 14:02:22
Postat av: Blivande mamma <3

Svar till Martina: Låna ditt :P?

2009-03-25 @ 17:30:54
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0