Heldag i Ystad.

Tusse var lite senare än vi hade planerat, Förvånad^^ Not! :) hehe
Men det kompenserade hon med att köpa några söta bebiskläder =D

Vi körde till Ystad och gick igenom gågatan. Jag gick med mig hem ett par mammajeans, ÄNTLIGEN! =)

Tusse köpte ett par Jeans till Mini och "dreggelhaklapp" Så jäkla sött!


Mammabyxor och bebisvyxor. Vilken skillnad, Jag döör så söta dem små jeansen är :)

Sedan köpte jag en Body, insåg att det är det första jag faktiskt köper med egna pengar till baby :)


och haklapparna som TUSSE köpte :)



Så här såg jag ut idag. jeansleggins o topp


för "ovanlighetens"^^ skull åt vi på Mc Donalds !

Tack för idag min älskade syster :) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg dig i Ystad idag :)

2009-03-25 @ 19:44:16
Postat av: Anonym

Var har du köpt dina jeansleggings och hur är dom i storlek och vilken storlek har du? Frågar så mycket eftersom jag också är gravid och sugen på just ett par jeansleggings :)

2009-03-25 @ 21:19:41
Postat av: Blivande mamma <3

Svar till Anonym: Jeansleggingsen är köpta på BikBok. Jag är en normal M men i dessa är det XL =P min mamma tyckte dem såg jätte små ut men dem tänjer sig ganska mkt. Men i dessa skulle jag nog ändå rekomendera en storlek större än vanligtvis, speciellt om du är gravid. Nu kan jag dra upp dessa till navelen ungefär coh dem är helt underbart sköna :) Har du någon blogg eller så man kan ta del av? =)

2009-03-25 @ 21:26:19
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: E

BEBISMAGE :D

2009-03-25 @ 21:39:02
URL: http://emmaebba.blogg.se/
Postat av: josefine

Hihi kul att hålla det hemligt för folk vad ni väntar, skulle jag med göra :) För det är kul när folk gissar vad som väntas i magen :)

Har med ett par mammajeans, gick lite väl länge med mina vanliga tills det inte gick. Blev då mysbyxor eller leggings tills jag tog mig ner till stan :)

Söta kläder till bebisen :) Har ännu inte köpt nåt en, men snart kommer jag nog inte kunna hålla fingrarna borta :)

2009-03-26 @ 14:11:13
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0