Hittat klänningen!

Jag har hittat klänningen :D Jag mailade dem med hemsidan och hon svarade snabbt o va jätte trevklig. Sa även att gravidlooken.se ska komma upp snartsnartsnart.. Klickade mig i alla fall vidare till designern och mailade henne för jag hittade inte klänningen. Nu har jag ÄNTLIGEN hittat den på en sida, med fri frakt och allt :) Men tydligen är det inte en mammaklännigen egentligen :S?

1200Kr kostar den. Inte så dyrt som jag ändå hade trott men det hade gärna fått vara billigare :D haha

Får se om jag ska beställa eller inte? Vad tycker ni?

Har varit hos kusinen och Helena idag med paket till lilla bebisen,. Oooh blir ju helt sjuk av doften o det lilla knytet. hon är ju så pytteliten :)

Jag hade jätte mycket att skriva idag men jag har typ glömt allt :P

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: heeeej :) ååh det låter skitkul! har själv tänkt i såna banor men man vet ju inte heller om andra vill träffa nån dom inte känner o så. har inte vågat fråga någon haha! skulle va jättekul och kunna träffas med någon annan i ens ålder som också är gravid. det finns ju inte så många i vår ålder! ingen jag känner iallafall. det skulle vara jättekul, och jag vet nog en till tjej minst som skulle haka på. hon bor också i malmö :)



ps. vilken sida var det då? :P

2009-03-26 @ 22:51:33
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0