Hormoner.

Jag sitter med gråten i halsen nu.. Fick en sån enorm längtan efter Jonathan. Och detta är bara första dagen.. Jag försäker få mig själv att förstå att det inte hjälper att vara ledsen för jag mår bara dåligt över det själv.. Måtte denna veckan gå fort...!! Jag vet att det är bra att längta.. men inte ska man väl må dåligt över det? Och jag har heller inget ROLIGT att sysselsätta mig med. Skolan är inte direkt skoj och jag har inget att pyssla med och ja ibland känns det jobbigt..
Jag kan inte förstå att jag saknar honom så mycket som jag gör. det är ju nästan löjligt! Men jag älskar ju denna människa högst på jorden.. Vill inte vara utan honom en sekund..

Jag saknar jonathan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0