Hur många hade jag?

.. Jag har 6 tatueringar! ALLA kan ju döljas, mer eller mindre :)

Absolut första sattes på foten! Mitt namn enkelt o snyggt :) SVARTVIT
Nästa var nog den på ryggen. har Tre stjärnor snätt över "ryggen" högst upp i mitten.. SVARTVIT
Sedan har jag ett tunt hjärta övanför troskanten SVARTVIT
Och en liten dödskalle, väldigt söt på motsatt sida som hjärtat. SVARTVIT, ROSA ROSETT
Sedan har jag ett "roshuvud" med två blad på vänster arm innersidan där uppe. på gäddhänget :D SVARTVIT
Och sist men inte minst mina körsbärsblommor på högra underarmen, en kvist typ med 7 blommor på. ROSA GUL GRÖNT BRUNT.

Bilder kan ni få se på dem om ni vill?

ALLA MINA TATUERINGAR HAR JAG ELLER MIN POJKVÄN SJÄLV MÅLAT!!  Om jag jag lägger ut bilder får dem INTE kopieras eller målas av eller användas som tatuering.

Kommentarer
Postat av: Paula |19 år och 2barnsmamma|

nu hittade jag svaren:) Jag vill mer än gärna se bilder på dom!

2009-03-23 @ 14:21:15
URL: http://raggarkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0