Inte tid egentligen

Nej jag har inte tid att sitta här egentligen.. Men kan ju inte svika min dagliga morgonbloggrutin.

Igår försökte jag mig pånågot som skulle likna en kycklingsås till pasta. Jag kan säga att det blev INTE gott.. Jonte tyckte inte där var något fel och tog med en matlåda. (tror han gjorde det för att va snäll) =D haha

Efter maten var jag så snäll o följde med honom till verkstaden och slipade på bilen och monterade av saker på bakrutan. Har bilder men får inte in dem i datorn. Får fixa det när jag kommer hem..

När vi kom hem blev det en dusch, kaffe o kanelbulle och SOOOVA.

Herreminjesus vad jag har fått finnar förresten. riktigt sött. not! :)

står i valet o kvalet om jag ska ta jontes jeans idag eller mina egna, Hmm :P


Detta ska då föreställa början till maten, Blir kräkfärdig när jag ser det. inte så aptitligt.


Jag älskar att gå i mjukisar, då får magen forma sig som den vill ochblir alltid en liten söt bulle. När man går i jeans blir den tilltryckt och missnöjd, jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0