Jag läcker!?

Inatt har jag sovit som en jag vet inte vad. Jag vaknade vid 2 tiden.. Var irriterad, Jonte tog täcket, han låg mot mig snarkade o gnissla tänder. GAAAH! samtdigt började magen kurra. Jag som var helt säker på att klockan var nästan morgon låg kvar i lugnan ro och inväntade alarmet... Efter ett tag blev det l¨ngtr¨kigt så kollade på klockan HALV FYRA!!? SUCK! lyckades i alla fall somna om igen och är faktikst pigg nu :)

Men till saken.. Inatt har Jonathan legat mot mitt bröst två gånger så det har "klämts" båda gångerna kändes det klibbigt men jag tänkte att jag var varm o svettig bara. I morse såg jag dock att det var något annorlunda så jag klämde lite. och SPRUT så rann det ut en stor klump vätska. och likadant på andra! Men så var det bara genomskinligt.. Men märkligt tycker jag?
Ingen som tycker sådant är äckligt väl? Fullt normalt så därför skriver jag det!

Så ni mammor, är det normalt att börja läcka vätska i vecka 18??

Idag vet vi om lägenheten blir vår eller inte..

Frulle är det dags för nu, och imorgon ULTRALJUD!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-12 @ 10:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0