Jane.

Jane var nyss här o prata lite skit :D tihi.. Vi ses ju inte så ofta nu.. finns så mycket annat hon har sin familj o jag har jonte o skolan.. Men men ibland lyckas vi träffas :) Hennes mage är ju så stor nu!! hon har bara 8 veckor kvar. känns som inget alls när en annan har en evighet kvar =P

UL snart, FYRA ynka dagar kvar bara :) det ska bli så underbart!! Och nu har jag bestämt på ritkgit att jag vill veta kön, om det går att se såklart. Inte för att det har någon som helst betydelse. blir lika superlycklig för vad det än blir :) Men jag vill ju liksom sy lite filtar o lackan och göra saker till sängen och vagnen och typ "förbereda det" sen när vi väl har flyttat. kanske väldigt tidigt men det är så mycigt och kul med lite pyssel och mycket roligare om man kan göra egna personliga saker och inte bara köpa allt..

Jag VET att världen inte är Blå eller Rosa. det är inte det jag är ute efter. Men jag TYCKER faktiskt att det är tråkigt att behöva tänka neutralt hela tiden... Jag älskar beige, brun, orange, grönt, som jag tycker man kan anvnda till båda könen men det är ändå kul med något lite med pojkigt/flickigt också!

Kommentarer
Postat av: jane :)

Ja ibland lyckas vi, ska vi kanske vara glada för :) iallfall jag så vi får träffas ibland för det är så tråkigt utan dig ju, <3

2009-03-10 @ 10:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0