jobbig dag.

Idag är en jätte jobbig dag. Jag känner mig fruktansvärt långsam och tråkig och ur-funktion. Jag vill inte till skolan! Främst är det nog för att jag inte är klar med min redovisning jag ska hålla i idag så jag vet verkligen inte hur jag ska fixa det? För jag orka rinte.

Jag har inga bra snygga och bekväma kläder här. Jag skulle vilja gå på storshopping. handla lite fina toppar, någon väst, mysiga koftor, några snygga byxor som passar! lite smycken att piffa till det med. suck suck suck..

jag har INGA "finkläder" byxorna sitter som sagt inte så smickrande och jag kan ju bara drömma om att få på mig mina kjolar. 

Idag känner jag bara för att ta det lugnt, gå och mysa i stan kanske handla någon bebispryl. Handla någon fotoram och lite pyssel. Ta en mysig fika. Och ikväll vill jag åka till Helen och spana på fleer bebisprylar.

Jag tjatade och tjatade på Jonathan igår men han var svår på att ge med sig. Han tycker vi kan vänta med det tills vi har flyttat så vi har någonstans att ha alla saker. Men då tycker jag att vi åtminstonde kan åka dit och kika på sakerna så kan vi tänka på vilket av det vi vill ha :)

Operation hårklippning och operation kolla på babysaker får återupptas ikväll...

Jag skulle vilja vara hemma och överraska Jonathan med en mysig middag och sånt. Men det finns ingen tid till det. jag blir galen :) !

Prioritering nummer ETT nr vi flyttar är NY SÄNG, tack! jag står inte ut längre. vi knuffas och puttas i vår lilla 120 säng och täckena ramlar ner och jonathan ligger alltid ÖVER mig, armar och ben ligger kors o tvärs. Och jag är så rädd att han av misstag ska slänga upp ett ben eller något på magen när vi sover..

Gnäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0