kurr..

Jag tycker inte om att det kurrar i magen, jag får sådan ångest. Tänker att om jag låter magen kurra låter jag mitt barn vara hungrigt...

Jag har nyss tryckt i mig det sista av chipsen som jag hittade i en påse, i brist på annat.. Väntar på att min syster ska bli klar för hon va snäll nog att ställa upp på att köra mig till affären o inhandla lite mat så jag slipper gå ner. Orkar inte träffa människor idag. bara saknar jonathan.. Sen ska jag hem o bädda ner mig o äta jätte mycket dippa och lite taco rester och något annat gott. Känns väldigt konstigt att vara ensam, inte ens hunden är hemma ju.. Känner mig så himla ensam.. Men små puffar i magen påminner om att jag faktiskt ALDRIG är det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0