Matvrak?

Jag börjar undra o vår Bebis kommer bli ett matvrak eller en superpigg unge :) Jag känner små puffar till och från ofta under dagarna men igår när vi satt och åt mat med familjen Olofsson så jäklar i det blrjade vårt lilla barn piggna till. Kanske förstod h*n att det var h*n farfar pratade om.. skutt skutt, kändes som någon gjorde kullerbyttor i magen.. Satte till mina fingrar längre ner mot magen (där jag inte tror moderkakan är) och för första gången kunde jag känna två stycken puffar mot handen.. Blev super glad och försökte retas lite och få "Den" , det är så himla svårt att prata om bebisen, kan ju inte skriva i könsformen och h*n är ju tråkigt, och "den" känns ju helt opersonligt... jag försökte i alla fall få bebisen att göra så igen men det gick inte. tråkigt, hade ju velat att pappa också skulle få känna sin baby... Men det kommer väl :)

På kvällen kollade vi på melodifestivalen och efter halva tiden började bebisen lugna ner sig. (jag vågade inte äta så mycket godis för jag tänkte att h*n kanske fick en sockershock och sen inte kunde sova under natten. hahaha

Fick en kommentar av svärfar/farfar igår. "Ja nu ser det ut som att du börjar jäsa" ... Jo tack, jag försöker baka min bulle där inne så väl jag bara kan och hoppas på att det om några månader ska komma ut en perfekt liten bakelse =)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, sockershock.

2009-03-15 @ 10:37:47
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0