men fråga då!

ja det börjar kännas jobbigt att inte klassen vet än.. Men hur berättar man? Det hade ju kännts väldigt fel att ställa sig upp och säga "jo förresten jag är gravid, om någon undrar!"
Och hela klassen behöver inte veta men det "närmsta" umgänget hade varit skönt.. Jag känner mig jätte obekväm att stå inför klassen o redovisa och det känns som att alla stirrar på magen. Den börjar synas nu, tydligt tycker jag! men för dem som inte vet kan jag lika gärna ha ätit upp mig lite..

Det är ju "officielt" nu men bloggen får dem fråga om, om dem är intresserade, för där finns folk som jag inte vill ska komma och lägga näsan i blod.

Men det hade verkligen kännts mycket bättre om dem bara viste! Det känns nästan som att man lever ett dubbelliv :) haha

Hur kan man berätta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bild på magen :)

2009-03-18 @ 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0