Mitt mästerverk!

Ja ni ska få se en bild på mitt mästerverk. Denna bilden föreställer alltså mig-mitt liv...



det är moi i mitten, högst upp är ett par blå ögon. Det symboliserar hur jag tror andra ser mig. Dvs grå och trist. därför har jag en SOL :) i hörnet för att säga att nejnej så är det ej! Sen har jag 4-kategorier. Första är jonathan/kärlek. de tre hjärtanen står givetvis för oss två och bebisen, ringarna för vår förlovning och ja sen massa kärlek.

Den andra är min familj. där är 4 stjärnor vilket symboliserar mina föräldrar och mina systrar. för att dem är stjärnorna i mitt liv. och sen så klart djuren längst ner :D

Skolan talar för sig själv?

Och nästa kategori är sådant som också är viktigt för mig men som jag inte kan/vill dela med mig av till dem jag ska redovisa den för :) haha



Och sen så färglade jag lite i kalendern :D bara för att det är en underbar dag så måste den ju få lysa :) uppe i högra hörnet såtr veckan, alltså på lördagenhar jag gått 18 fulla veckor och går in på vecka 19.. ♥

Kommentarer
Postat av: lisaaaa

fredagen den 13 ;)

2009-03-03 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0