Mysig Fedag.

Igår var vi en tio stycken som samlades upp på st marcus vinkällaren i Malmö. Vi åt buffe!! Där var jätte mysigt och fin mat men tyvärr bestod 2/3 av all mat av sådant som man inte ska äta under gravididtet. Massa fina skaldjur och fisksorter och massa kallrökt kött. skaldjurssoppa mm.. Alltså inget som jag kan äta. där fanns lite räkor som jag kunde äta, någon kyngling curry och ja fläskfilen och det var lååångt ifrån genomstekta så det vågade jag inte heller mig på.. Men men, det jag fick i mig var GOTT. och inte tala om desserten som bestod av massa olika tårtor och bäst av allt det exotiska fruktbordet.

Måste även nämna räktårtan som var MAGNIFIK!

Hur som helst så blev jag PROPPMÄTT: somnade sedan gott i bilen och blev lite kinkig när vi var hemma och var tvungen att kliva ur den varma bilen ut i kylan.

Tihi jag lyckades dessutom övertala min älskling att trimma sig igår. jätte fin blev han <3 !! Och han hade på sig jackan jag köpt och jeansen jag valt till honom. han var så jävla snygg helt enkelt :) har bilder på kameran som jag kanske lägger ut sedan..

Syskonen hade köpt böcker till oss :) en jätte bra om hur man kan massera sin baby.. och en STORA BARN BOKEN.. Sådana böcker är super bra för där står ALLT i den! Så tack så hemskt mycket för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0