Nationella, hår, klänning, glo soppa!

Denna dagen känns märklig?

För det första lyssnade jag på svenska tal, vi håller på med nationella och man ska prata om engagemang och påverkan vilket jag tycker är ett STOOORT område. Men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska säga och det skall vaa färdigt på Måndag! Jag behöver verkligen inspiration av er. nämn något intressant som kan kan prata fritt och öppet om och få med andra i. Men saken jag tänkte komma till är att jag känner en OTROLIG prestationsångest över detta då dem som höll idag var GRYMMA!!

Idag bjöds det på pizza i skolan jag gick till skolan (nästan bara) för att det var god mat för jag har nämnligen inte gjort något annat än lyssnat på tal. Men givetvis var pizzan, bränd och super fettig.

Jennie har nu övertalat mig att sy en egen studentklänning för det blir nog lättast, och jag tror ta mig tusan att hon har rätt :) Hon erbjöd sig att hjälpa mig eftersom att jag är en nolla på att sy.. haha

Idag har min hårförlägning kommit hem. Lisa skicka sms att det var super klångt (går att klippa ju) Att det var lite plastigt och var lila-brunt. Det hörs ju spännande!! Jag har inte köpt äkta hår för det är så jäkla dyrt och jag VET att jag bara kommer använda det någon enstaka gång (studenten) och är det tilräkligt OK för att användas några gånger behåller jag det. Annars säljer jag det :) !

Idag hade någon förresten ätit glosoppa! (irooniii) Jag stirrade tillbaka men kände mig halvt underlägsen när 8 ögon stirrade blint på mig. Det slutade med att JAG vek undan blicken.. Skäms dem inte?

Idag kommer min finaste älsking hem och oooj vad jag har saknat honom, Men OOOJ vad jag har sovit gott =) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0