Ny header.

Ja min Lillasyster Lisa har varit söt och ändrat min header ser jag =)
Men du! När du läser detta.. Jag är trött på den äckelbruna färgen =p vill ha en mer harmonisk beige-aktig ton. Tror du att du kan fixa det Lillan??

Idag börjar jag halv 2 men ska träffa lärare på EA-tiden och få lite saker förklarade för jag är trög i nöten! Men så kan det vara. Har inte riktigt bestämt mig än för när jag ska åka in till skolan. Måste åka ändå till stationen och fota den lilla skapelsen. Och sen måla av den skriva ut den och skriva OM den.

Ska även redovisa en bild sen, jag har fått i uppgift att måla mitt liv. mycket spännande :)

Dessutom måste jag redovisa miljömål 13 imorgon som FORTFARANDE INTE är klart. suck suck suck, så jäkla dålig pli på mig själv! Sen så vill jag in en runda på H&M och titta. Jag känner magen själv jätte mycket nu tycker jag och undrar när folk i klassen ska börja fråga ut mig?

Dessutom har jag en fråga till er mammor; ´Hur känns det när bebisen sparkar? Är ju i vecka 17 nu och första bebisen så vet inte riktigt. Men ibland när jag sitter lugnt kan jag känna ett sug i magen, fast suget går utåt. bara i någon sekund. Inte lätt att veta vad som är vad ju :) kan ju lika gärna vara gaser i magen! haha 

Kommentarer
Postat av: lisa

haha jajaa :P

2009-03-03 @ 14:56:05
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har en ny på gång, blir vinröd, eller mörkare röd..

suck jag hinner aldrig göra min :P mohahah snart börjar jag ta betalt.

2009-03-03 @ 19:48:57
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0