ÖNSKELISTA.

NUMMER ETT; ABSOLUT VIKTIGASTE! mest av allt i världen så önskar jag att jag och jonathan kommer få ett välskapt barn..

2. Fina inredningsprylar till lägenheten som vi förhoppningsvis har köpt tills dess. och STORA fina blommor som jag älskar men själv är för snål för att köpa :)
3. En mysig fårfilt liknande sak som ska ligga i vagnen, även andra mysiga filtar. vill ha massor
4. Något som hade varit jätte kul hade varit om någon i familjen hade velat göra något eget, något pyssligt, kanske en hemmagjord fotoram eller någon bok, eller kanske en tavla.. Något personligt helt enekelt :)
5. Krämer, ansiktsmasker och annat "ta hand om sig själv" kit..
6. Gulliga bebisprylar är ju alltid skoj :)
7. tjejsaker, smink, smycke, kläder :)
8. har hört att amningskudde ska vara mycket bekvämt.
9. magavgjutning, till senare då magen växt lite mer.
10. stödtrosa, skööönt! :)
11. bärsele eller bärsjal

www.Lillamirakel.se finns där massvis med fina saker! Där är bland annat ett par velourbyxor som var supersöta på rean :)

Hmm, det blev helt plöstligt stopp i maskineriet! Jag som hade tänk på maassvis med saker jag vill ha :) aja återkommer med mer sedan. Här får ni något sålänge kära familj :)

Kommentarer
Postat av: mor

Idag har jag köpt den första presenten till lilla baby.

2009-03-04 @ 20:02:13
Postat av: Blivande mamma <3

Svar till mor: Ohh vad kul :) vadå för något?

2009-03-05 @ 07:10:26
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0