pikatten.

Idag mår jag inte alls bra kan jag berätta. Jag kände redan igår att det var något lurt, vi åkte till Andy vid 7 tiden, där slocknade jag i hans soffa. Blev väkt av älsklingen sedan åkte vi hem och jag förtsatte sova hemma. Vakna nyss och mår illa och är KASS i magen, det är motsattsen till vad jag brukar vara vilket är förstoppad. Så då förstår ni kanske att det är lite otrevligt...

Eftersom att jag somnade så snabbt igår resulterade det i att jag INTE han plugga på provet vi har nu på morgonen, Så istället är jag vaken NU för att kunna läsa igenom och ha någorlunda chans. Vi får välja mellan att skriva am. fran. - revolutionen eller om upplysningen. Jag tror jag väljer provet om den Am. revo.. Verkar lättast.

Älsklingen körde motorcykel till jobebt idag trotts att det var dåligt väder. Bara för att jag skulle kunna ta bilen och få köra till skolan idag :)

Jag hoppas verkligen att lite frukost ska hjälpa mig för jag vill må bra ikväll. VI ska ju ut och äta!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0