Shopping.

Idag tänkte jag ta mig ner en runda till Bo Ohlsson, jag tänkte bli bra på att sy :P haha, Tänkte se om jag hittar något fint typ och kanske några bodys.. Det kommer bli svårt nu när jag vet vem som bor i mig men ingen annan i familjen (förutom Jonte såklart) skulle gärna vilja köpa "typiska" kläder. Men håller mig neutral ett tag till :)

Får se om mamma eller systrar vill följa med, annars är det ju ganska skönt att gå själv också :p

Jag ska berätta om ett mycket jobbigt dilemma.. Det är nämnligen så att jag har en innebrännare I NÄSAN.. fy tusan säger jag bara.. Det gör helt sjukt ont!

Nu är jag hungrig, och pappa har lovat att handla bullar på morgonen men han sooover.. Älsklingen körde till verkstan för ett litet tag sen så honom ser jag intre förän ikväll. Men kan ju vara trevligt med lite egentid :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

guud, ni kommer få ett väldigt vackert barn, eran två utseenden kommer skapa något otroligt fint ! <3 glad för er skull !

2009-03-14 @ 09:59:59
Postat av: Anonym

Hej på dig :) vill du ha en bild redigerad eller bli fotograferad? kolla min blogg.

Tävlingar också.



puss

2009-03-14 @ 10:01:31
URL: http://chaosbabe.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan Kanske :D följa med.

2009-03-14 @ 10:16:39
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0